reklama

Podvečer s literatúrou (aktualizované)

Všetci sme si rovní a všetci zdieľame rovnakú planétu. Niekto to možno nechápe, niekto to chápať nechce, ale je to tak. Nielen preto by sme sa v týchto nejednoduchých časoch by mali snažiť byť čo najviac pomocou a oporou ostaným..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Uvedomujem si veľmi dobre, že mnohí v tieto dni zostávajú vo svojich domovoch a určite sa každý snaží zo všetkých síl byť čo najviac užitočný pre tých ktorí to najviac potrebujú.

Niekto možno dokonca rieši ako naložiť s voľným časom ktorý mu ostáva po denných aktivitách.

Keď som ohľadom tohto premýšľal sám nad sebou, dostal som nápad a tak vám ponúkam tip na zaujímavé spríjemnenie voľného času.

Pokúsim sa naživo začať čítať na pokračovanie niečo z bohatej zásoby mojej tvorby.

Uvidím ako sa celý tento projekt Podvečer s literatúrou bude páčiť nielen vám ale aj mne. (Nakoľko nie som v tomto smere nijaký profík). A takisto ako sa bude ďalej vyvíjať Určite, ak všetko bude v poriadku by som potom chcel v tomto nápade pokračovať ďalej a ďalej. Rôznych nápadov mám plnú hlavu :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odkaz na youtube kanál:

https://www.youtube.com/channel/UC17moh3KJQXhQzqpBOFU1ig/featured

Pre viac informácií pokojne sledujte môj FB

Peter Slivovic

Peter Slivovic

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  21x

"Smysl a cíl života, nejvyšší jeho moudrost a pravda jest: Krása, Krása, Krása!Pod všemi formami, pod všemi jmény!Ona jest oným Kralovstvim božím, které je v nás, které máme hledati."Jan Zrzavý Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu