reklama

Hlasový asistent

Sme závislí na výdobytkoch moderných technológií? Alebo je tu dokonca čosi viac ako Umelá inteligencia?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedného dňa ráno

06:00

Asistent:

Dobré ráno, Peter, je čas vstávať. Dnes má byť jasný hoci mrazivý deň.

Peter:

Dobré ráno, mám dnes niečo v kalendári?

Asistent:

Áno, máš pracovnú schôdzu, pracovný obed, nákup a večer divadlo s priateľkou.

Peter:

Vďaka, kedy mám odísť z domu?

Asistent:

Presne za hodinu a dvadsať minút. Mám nastaviť časovač?

Peter:

Áno, prosím o nastavenie časovača.

Asistent:

Časovač nastavený.

Peter:

Prosím o najnovšie informácie z domova a zo sveta…

Asistent:

V hlavnom meste…

17:30

Peter:

Asistent, vytvor prosím nákupný zoznam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asistent:

Som pripravený, môžeš diktovať…

Peter:

Mlieko, jogurty, šalát, zemiaky a červené víno

Asistent:

Zoznam bol vytvorený. Vzhľadom na údaje ktorými disponujem je v tomto čase najmenej zákazníkov v obchodnom centre na Astronomickej 16.

Peter:
V poriadku, naplánuj mi prosím cestu.

Asistent:

Údaje o ceste odoslané do navigácie.

Vypočítavam trasu…

Po tridsiatich metroch odboč doprava ….

22:21

Peter:

Asistent, vytvor v kalendári udalosť na budúci Utorok, 20:00.

Asistent:

Zadaj názov udalosti.

Peter:

Romantická večera.

Asistent:

Udalosť vytvorená. Praješ si vytvoriť nákupný zoznam?

Peter:

Áno, diktujem, šampanské, jahody, sviečky...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asistent:

Zoznam vytvorený na Pondelok 17:30. Mám nájsť v tvojom okolí reštauráciu s donáškou?

Peter:

(tichý povzdych)… Áno, najlepšie talianská kuchyňa.

Asistent:

Podľa najlepších hodnotení nájdené 2 reštaurácie.

Peter:

Skvelé! Pošli mi ich na mail.

23:00

Peter:

Asistent, mám na zajtra nastavený budík?

Asistent:

Peter, budík máš nastavený ako vždy na 06:00.

Peter:

Vďaka. Vypni prosím svetlo.

Asistent:

Dobrú noc, Peter.

Tma

03:37

Asistent:

Áno Peter?

06:00

Asistent:

Dobré ráno, Peter, je čas vstávať. Dnes má byť opäť mrazivý deň. Miestami má dokonca snežiť.

Peter:

Dobré ráno, prečítaj mi prosím novinky z domova a zo sveta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asistent:

Na území našej krajiny...

06:45

Peter:

Asistent, je v doprave všetko v poriadku?

Asistent:

Áno Peter, na tvojej trase sa nenachádza žiadna prekážka, hoci na niektorých miestach je silná námraza. Chceš prečítať počasie?

Peter

Nie, ďakujem.

12:25

Peter:

Asistent, synchronizuj sa s pracovným kalendárom.

Asistent:

Synchronizujem...

Hotovo.

Peter:

Nastav mi pripomienku hodinu pred zajtrajším mítingom, aby som pripravil prezentáciu.

Asistent:

Pripomienka nastavená. Máš tam ešte jednu udalosť.

Peter:

Ešte jednu udalosť? Prosím o viac podrobností.

Asistent:

Názov udalosti: konferenčný hovor s developerským centrom v Indii.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čas udalosti: 22:15

Peter:

Udalosť odstráň z kalendára, hovor sa zrušil.

Asistent:

Udalosť zrušená.

18:00

Peter:

Asistent, naplánuj mi prosím čo najrýchlejšiu cestu domov.

Asistent:

Odchod autobusu o 3 minúty, potom prestup na električku. Cesta má trvať 39 minút a 24 sekúnd.

22:30

Peter:

Asistent, mám na zajtra nastavený budík?

Asistent:

Peter, budík máš nastavený ako vždy na 06:00. Chceš pustiť relaxačnú hudbu?

Peter:

Nie. Ďakujem. Vypni prosím svetlo.

Asistent:

Dobrú noc, Peter.

Tma

03:37

Asistent:

Áno Peter?

06:00

Asistent:

Dobré ráno, Peter, je čas vstávať. Dnes sa má otepliť až na 5 stupňov. Vietor má dosiahnuť rýchlosť až 45 km/h.

Peter:

Asistent, mám dnes v kalendári niečo dôležité?

Asistent:

Máš odovzdať výkaz a potom si chcel potvrdiť termín u zubára.

Peter:

V poriadku upozorni ma o 14:00.

Asistent:

Pripomienka nastavená na 14:00.

13:25

„Ahoj, to som ja Peter.“

„Ahoj Peter, neviem sa ti dovolať, kde vlastne si? Myslela som, že zájdeme na spoločný obed a preberieme ďalší postup v tvojom projekte. Z akého čísla to vlastne voláš?“

„Viem, viem. Mrzí ma to, neprídem. Som v nemocnici.“

„Preboha! Čo sa stalo?! Si v poriadku?!“

„Ale vcelku aj áno. Zlomil som si ruku a načisto som si rozbil mobil. Som bez neho celkom stratený!“

„No to je nešťastie! Nechám ti poslať nový. Zajtra ho budeš mať doma. Len sa daj čo najskôr do poriadku.“

19:00

Príchod domov z nemocnice.

Peter:

Asistent, nastav mi časovač na lieky. Každých 6 hodín.

Ticho

Asistent?

Ticho

Asistent??????

Ticho

(Povzdych)

Zabudol som ...

Veď nemám mobil! Musím si budík nastaviť sám!

22:37

Peter:

Asistent. Vypni prosím svetlo.

Tma..

-----

Ponámka:

príbeh ako aj moju ďalšiu tvorbu môžete nájsť aj na mojom Ytb kanále.

https://youtu.be/af3LY3SEkk8

Peter Slivovic

Peter Slivovic

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  21x

"Smysl a cíl života, nejvyšší jeho moudrost a pravda jest: Krása, Krása, Krása!Pod všemi formami, pod všemi jmény!Ona jest oným Kralovstvim božím, které je v nás, které máme hledati."Jan Zrzavý Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu